SERVEI D’ACOLLIDA:
El servei d’acollida pel curs 2024-2025 es divideix en servei de Bon Dia (amb dues opcions de franja horària) i/o servei d’acollida de tarda (amb dues opcions de franja horària):
Horaris de ‘Bon Dia’:
- De 7:45h a 9:00h
-
De 8:30h a 9:00h
Horaris de l’acollida i l’esplai de tarda:
-
De 16:30h a 17:00h
-
De 16:30h a 18:00h
SERVEI D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:
Les activitats extraescolars s’ofereixen a tots els infants des d’I3 fins a 6è de primària de l’Escola La Mirada.
Per al curs 2024-2025 hi ha diverses opcions d’activitats extraescolars, pels cursos d’infantil i primària, dutes a terme amb la col·laboració entre Paidos i diferents entitats i/o col·lectius de Sant Cugat del Vallès.
A continuació presentem les graelles setmanals de les activitats, per a més informació i detall sobre cada una de les activitats i el seu funcionament, podeu accedir directament al lloc web de Paidos.
Graella d'activitats extraescolars
INFORMACIÓ PRÀCTICA
- Inscripció: El primer període d’inscripcions a les activitats extraescolars acostuma a iniciar-se a mitjans de Juny fins a principis de Juliol
- Places: Cada activitat té un nombe mínim i un màxim d’inscrits per a poder realitzar-se. Un cop finalitzat el període d’inscripcions Paidos enviarà, al cap d’uns dies, un mail informatiu amb l’estat de totes les activitats. Els antics usuaris de l’activitat tenen la plaça garantida sempre que realitzin la inscripció durant el primer període.
- Criteris d’admissió: En el servei d’acollida no existeix limitació de places. Per a la resta d’activitats, si se superen el nombe màxim d’inscrits, els criteris d’admissió seran (per aquest ordre): antiguitat a l’activitat, ser soci/a de l’AFA i sorteig.
- Llista d’espera: En el cas d’existir llista d’espera per alguna de les activitats, les famílies sòcies de l’AFA tindran preferència d’assignació de plaça.
- Durada de les activitats: El servei d’acollida s’ofereix des del primer fins l’últim dia de curs. Per a la resta d’activitats, acostuma a iniciar-se una setmana després de l’inici de curs i fins a finals d’aquest.
- Berenar: Els infants compten amb una estona per berenar abans de l’ inici de l’activitat específica. El berenar s’ha de portar de casa, d’aquesta manera els infants poden gaudir d’un descans entre l’horari lectiu i l’ inici de l’activitat extraescolar. Les recomanacions pel berenar (d’acord amb la normativa escolar): fruita, entrepà, etc.
NORMATIVA I ASPECTES ECONÒMICS
- Assistència: En el cas de voler fer ús del servei d’acollida de manera esporàdica, caldrà avisar a Paidos. D’altra banda, també caldrà avisar en el cas de que l’infant no pugui assistir a les activitats extraescolars.
- Autoritzacions recollida d’infants: En cas que el/la pare/mare/tutor/a no sigui la persona que recull l’infant, de manera fixa o esporàdica, caldrà lliurar a la coordinació d’extraescolars l’autoritzacióconforme una altra persona (cangur, una altra mare/pare, etc.) fa la recollida.
- Autoritzacions medicaments: Per administrar medicaments als infants, cal que el pare/mare/tutor legal porti una recepta, o informe mèdic, on hi consti el nom de l’infant, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Igualment, també ha d’aportar un escrit oficial Autorització d’administració de medicació als alumnes on es demana i autoritza al personal de centre, o monitor/a, que administri a l’infant la medicació prescrita.
- Matrícula: L’AFA contracta el servei d’extraescolars. Si l’AFA no assumís aquesta responsabilitat no es podrien oferir activitats extraescolars a l’escola. No ser soci/a de l’AFA suposarà un pagament de matrícula extra a les activitats extraescolars de 35€, que caldrà abonar abans de l’inici de les activitats extraescolars, o en quan es reclami a la família, i que es destinaran íntegrament a l’AFA.
- Forma de pagament: Domiciliació bancària dins els primers 5 dies de mes.
- Devolucions bancàries: Qualsevol rebut que sigui retornat per causes no atribuïbles a l’administració del servei, serà la família la que es farà càrrec del cost de la devolució bancària.
- Baixa del servei: Disposeu fins al dia 20 del mes anteriorper tramitar-la. Passada aquesta data, no es farà retorn de la quota corresponent.
- Deutes: Si s’acumula una quota sense pagar, no es podrà seguir fent ús del servei fins que no s’aboni la quantitat corresponent i si després d’una notificació d’impagament no es respon dins del termini indicat pot suposar l’expulsió definitiva del servei. L’alumne/a que tingui un deute de menjador o extraescolars d’altres cursos no podrà fer ús del servei de menjador al setembre.